Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia 9:00-15.00)
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 80,01 € a máte dopravu ZADARMO
Novinky
02.02.2022
Dárkové poukazy
Novinkou v nabídce jsou dárkové poukazy v hodnotě € 20, 40, 60, 80 nebo 120 Poukazy mají platnost 3 měsíce. Dle dohody je možné vystavit poukaz i na ... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Nepremeškajte ŽIADNU NOVINKU, AKCII ČI ZĽAVU!

Buďme stále v kontaktu!
SME TAM, KDE STE VY

   

 

Máme skúsenosti vďaka našej kamennej predajni

Radi poradíme s výberom a budeme sa Vám venovať s maximálnou starostlivosťou.



Po - Pia 9:00 - 15:00

Tel.: +420 725 649 007
Tel.: +420 725 279 951

viac tu →

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK

I. Všeobecné ustanovenia

Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Obchodných podmienok predávajúceho Kamila Otcovská, IČO 86995413, so sídlom Zrenjaninská 345/17, 41503 Teplice, Česká republika, fyzická osoba podnikajúca podľa živnostenského zákona nezapísaná v obchodnom registri, a opisuje postup, akým spôsobom postupovať pri reklamácii tovaru nadobudnutého od predávajúceho.

Kupujúci je povinný zoznámiť sa s reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru.

Uzatvorením kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho, kupujúci súhlasí s týmto Reklamačným poriadkom.

Definície pojmov obsiahnuté v tomto Reklamačnom poriadku majú prednosť pred definíciami vo VOP. Pokiaľ tento Reklamačný poriadok pojem nedefinuje, chápe sa vo význame, v akom je definovaný vo VOP. Ak nie je definovaný ani tam, chápe sa vo význame, v akom ho užívajú právne predpisy.

Ako doklad o záruke vystavuje predávajúci ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktúra, alebo - ďalej len záručný list) so zákonom uvedenými všetkými potrebnými údajmi pre uplatnenie záruky (najmä. Názov tovaru, cena, množstvo).

II. Dl'žka záruky

Záručná doba začína plynúť zásadne dňom prevzatia tovaru Kupujúcim, tj. Dňom uvedeným na záručnom liste.

Pri predaji spotrebného tovaru je zákonná záručná doba 24 mesiacov, ak neustanovuje osobitný právny predpis lehotu dlhšiu. Výnimku môže tvoriť tovar predávaný so zľavou (tovar poškodený, použitý, nekompletný atď. - taká charakteristika je vždy uvedená pri tovare - pokiaľ nie je, má sa za to, že sa jedná o tovar nový, nepoškodený a kompletný). Ak ide o veci použité, nezodpovedá predávajúci za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mala vec pri prevzatí kupujúcim, a práva zo zodpovednosti za vady veci zaniknú, ak neboli uplatnené do 12 mesiacov odo dňa prevzatia veci Kupujúcim. Túto dobu uvedie predávajúci v doklade o predaji veci a dostatočne výrazne aj u ponúkaného tovaru a v potvrdení objednávky. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu z dôvodu vady či nekompletnosti sa záruka nevzťahuje na chyby, pre ktoré bola nižšia cena dohodnutá.

III. Záručné podmienky

1)    Kupujúcemu sa odporúča, aby pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (neporušenosť obalu, poškodenie krabice). Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou, s tým, že zásielka je napr. Neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.

2)      Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu: freestyledance.sk@gmail.com , alebo info@freestyle-dance.sk spoločne s urobenou fotodokumentáciou a informáciou o poškodení či prípadnej neúplnosti zásielky.

3)    Kupujúci môže reklamáciu riešiť e-mailom na adrese: freestyledance.sk@gmail.com alebo info@freestyle-dance.sk , kde postačí v prvom kroku zaslať údaje podľa reklamačného protokolu (nájdete v odkaze k stiahnutiu dole na tejto stránke) spoločne s fotografiami zistenej chyby a následne tovar zaslať na adresu kamennej predajne.

4)      Kupujúci môže pre zaslanie tovaru využiť najlacnejšiu službu REKLAMAČNÝ ASISTENT spoločnosti Zasilkovna.cz (cena 49, -). Obdrží od Predávajúceho e-mailom štítok vo formáte pdf, ktorý si Kupujúci buď vytlačí alebo na prenosnom médiu (napr. Flash disk) donesie na podacie miesto Zasilkovna.cz, ktorá službu REKLAMAČNÝ ASISTENT UMOŽŇUJE - zoznam podacích miest Zasilkovna.cz nájdete tu https://www.zasielkovna.sk/pobocky. Podacie miesta s reklamačným asistentom majú označenie Služba Reklamační asistent . K zaslaniu reklamovaného tovaru späť môže Kupujúci využiť tiež Slovenskú poštu alebo dopravcu.

5)    K reklamovanému tovaru odporúčame priložiť kópiu reklamačného protokolu a nákupného dokladu, najmä ak je iné meno či adresa odosielateľa, ako kupujúci a ak nie je dohodnuté inak (napr. Bol už vopred dodaný - zaslaný e-mailom, poštou ...). Zásielka by vždy mala byť ľahko identifikovaná a spárovaná s riešenou reklamáciou.

IV. Vybavenie reklamácie

Predávajúci v jednoznačných prípadoch vybavuje reklamáciu hneď a hneď vydá rozhodnutie o jej vybavení. V ostatných prípadoch zasiela fotodokumentáciu spolu s informáciami o vade na posúdenie výrobcovi tovaru, o čom Kupujúceho taktiež informuje. V oboch prípadoch o postupe reklamácie a spôsobe vybavenia informuje Kupujúceho na kontaktný e-mail uvedený v pôvodnej objednávke alebo následne na reklamačnom protokole - nie je dohodnuté inak. V prípade osobného uplatnenia je odovzdaný ihneď.

Reklamáciu vrátane odstránenia vady predávajúci vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Lehotu 30 dní je možné po uplatnení reklamácie predĺžiť po dohovore so spotrebiteľom - takéto predĺženie nesmie byť na dobu neurčitú alebo neprimerane dlhú. Po uplynutí tejto lehoty sa má za to, že vada na veci skutočne existovala a spotrebiteľ má rovnaké práva, ako by išlo o chybu, ktorú nemožno odstrániť.

Po vybavení oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje. Ak bola reklamácia tovaru v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, beží nová zákonná záručná doba. Doba trvania reklamácie sa počíta od nasledujúceho dňa po uplatnení reklamácie do dňa vybavenia reklamácie, teda doby, kedy bol Kupujúci povinný vec prevziať.

Po vybavení reklamácie predávajúci upozorní Kupujúceho o ukončení reklamácie buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar je odoslaný na adresu kupujúceho uvedenú v pôvodnej objednávke, ak nie je uvedené inak. V prípade nevyzdvihnutia reklamovaného tovaru v termíne úložnej doby daného dopravcu, je predávajúci oprávnený účtovať pri novom zaslaní reklamácie sumu spojenú s nákladmi na nové zaslanie prípadne nové balné, ktoré inak nie je účtované.

VII. Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok je platný od 1. 1. 2014 a ruší platnosť predchádzajúcich reklamačných poriadkov. Tento reklamačný poriadok je k dispozícii v sídle a prevádzkach Predávajúceho a je neoddeliteľnou súčasťou Obchodných podmienok.

Ďalšie zaujímavé informácie nájdete v sekcii Doprava a platby

VZOR PRE REKLAMAČNÝ PROTOKOL

V  prípade otázok sa na nás neváhajte obrátiť prostredníctvom:

  • on-line chatu - je k dispozícii pondelok - piatok cca od 9-15 hodín - nájdete ho v pravom dolnom rohu webu. Písať nám môžete, aj keď sme offline - na Váš e-mail odpovieme čo najskôr
  • telefonicky viď sekcia kontakt
  • e-mailom na info@freestyle-dance.sk 
  • prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý nájdete aj v sekcii kontakt
  • sme tiež na facebooku
Nepremeškajte ŽIADNU NOVINKU, AKCII ČI ZĽAVU!
Po potvrdení e-mailu k odberu newslettera na Vás čaká ODMENA :-)

NEYWEROblečení značky 2skin       

Copyright @ FREESTYLE-DANCE.SK 2012-2020 - Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk